Geri
Nasıl yardımcı olabiliriz ?

Mesaj Gönder
Sıkça Sorulan Sorular
Hangi Konuda Yardım Lazım ?
Popüler Sorular
Alışveriş
Ödeme
Kargo & Teslimat
Değişim
Üyelik
Gizlilik & Güvenlik
Popüler Sorular
Siparişimi nasıl takip ederim?
Siparişinizin durumunu; - Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; Siparişlerim bölümünden, - Ana sayfada bulunan Kargom Nerede butonuna tıklayarak, -Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan Kargo Takip Kodunuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya web sitesini ziyaret ederek, öğrenebilirsiniz...
Değişim politika ve prosedürleriniz nelerdir?
https://www.lovefab.com.tr/ müşterisiyseniz değerlisiniz çünkü müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizim için önemlidir bu nedenle ücretsiz değişim güvenceniz bulunmaktadır. Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, satın aldığınız ürün ya da ürünlerinizi, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim işlemi için geri gönderebilirsiniz. Değişim sürecinizi, Müşteri Hizmetleri temsilcimize ulaşarak gerçekleştirebilirsiniz. Türkiye’den yapacağınız değişim gönderilerinde anlaşmalı kargomuz Yurtiçi Kargo`yu tercih edebilirsiniz.
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Kapıda Nakit Ödeme, Kapıda Kart Ödeme veya Kredi Kartı ve Banka Kartı ile Havale yöntemi ile ödeme seçeneklerimiz mevcuttur. Kapıda Ödeme siparişlerinde 8,99 TL tutarında Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli bulunmaktadır.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Alışverişlerinizde taksit kullanabilirsiniz. Sitemizde sunduğumuz taksit seçenekleri 2, 3, 6, 9 şeklindedir.
Kredi kartıyla ödeme yaparken güvende miyim?
Evet tamamen güvendesiniz. tayt.com.tr en yüksek güvenlik sistemi olan PayTR, SSL sertifikalı sayfaları ve PCI-DSS uyumluluğu ile müşterilerinizin bilgilerini, deneyimli personeli ve gelişmiş alt yapısı ile de sizi korur. Ayrıca ödeme işlemlerinizi de PayTR güvencesiyle sağlamaktasınız. Tüm işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sitemidir.
Kredi kartımı kaydediyor musunuz?
Yapacağınız ödemelerde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde bizimle paylaşılmamaktadır. Ayrıca tayt.com.tr olarak kart saklama, kart kaydetme gibi hizmetler sunmuyoruz. Kısacası kart bilgileriniz kaydedilmiyor. Fakat ödeme partnerimiz olan ödeme kuruluşu PayTR kart kaydetme özelliği var, bu özelliği ödeme adımında PayTR ödeme sayfasında görebilirsiniz. Bu kutucuğu işaretlerseniz bir sonraki ödemelerinizde kolayca işlem yapabilmeniz için kart bilgileriniz PayTR güvencesinde şifrelenerek saklanılmaktadır.
PayTR güvenli sanal pos ödeme sistemi nedir?
PayTR güvenlik konusunda gelişmiş Sanal POS hizmeti ve alanında 12 yılı aşkın tecrübeye sahip personeli ile hem mağazaların (web sitelerinin) hem de mağaza müşterilerinin ödeme güvenliğini sağlamaktadır. Böylece PayTR Sanal POS kullanan müşterilerimiz sahteciliğe karşı hep güvende olurlar.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Rahat ve kolay bir şekilde alışverişinizi hızlıca tamamlamanız için Kapıda Nakit ve Kapıda Kartlı ödeme hizmetimiz bulunmaktadır. Türkiye`nin her yerine Kapıda Ödemeli gönderim yapmaktayız. *Kapıda ödeme hizmeti Yurtiçi Kargo ile vereceğiniz siparişlerinizde geçerlidir ve 10,00 TL tutarında hizmet bedeli talep edilmektedir.
Toptan satışınız var mı?
5.000 Türk Lirası ve üzerindeki siparişleriniz için toptan satış politikalarımız uygulanmaktadır. Toptan alımlarınız ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için WhatsApp Müşteri Hizmetleri numaramız +90 850 888 8298 ‘den bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyeliğinizi kalıcı olarak iptal etmek (silmek) için Hesabım sayfasında Üyelik Bilgilerim sekmesindeki Üyeliğimi Sil butonunu kullanabilirsiniz. Bu işlemi yapmakta sorun yaşıyorsanız eğer üyelik iptali işlemini sizin yerinize bizim gerçekleştirmemiz için üyeliğinize kayıtlı e-posta adresinizden [email protected] adresine üyelik iptali başlıklı bir e-posta gönderebilirsiniz. İlgili ekibimiz talebinizi 7 iş günü içerisinde değerlendirip gerçekleştirecektir.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz. Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Kargo ücretleri nelerdir?
Siparişinize ait kargo ücreti seçmiş olduğunuz gönderim ülkesine ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişiklik göstermektedir. Siparişinize ait kargo ücretini adres adımındaki kargo seçim ekranında ve ödeme sayfanızda görebilirsiniz.
Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?
Kargo takip numaranız ile birlikte, kargo firması ile iletişime geçerek kargonuz şubeden teslim almak istediğinizi belirtebilirsiniz.
Kargo şubesinden teslim aldığım sipariş için kargo ücreti öder miyim?
Kargo ücretleri vermiş olduğunuz siparişinizin taşımacılık bedeli olduğu için kapınıza teslim edilmesi veya şubeden teslim alınması ile ücret farkı oluşmamaktadır. Kapıda Ödeme siparişlerde kargo şubesinden ödeme yaparak aldığınızda da Kapıda Ödeme Hizmet Aracılık Bedeli tahsil edilmektedir.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişlerinizdeki tüm ürünler hızlı kargo için uygunluk sağlıyorsa, siparişlerinizi 24 saat içerisinde ilgili kargo firmasına teslim etmek üzere hazırlıyoruz. Siparişinizde tedarik edilmesi gereken ürün/ürünler olması durumunda kargoya verilme sürelerinde değişkenlik olabilmektedir.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo firmaları hafta içi 09:00-18:00 arasında, Cumartesi günleri ise 09:00-13:00 saatleri arasında teslimat yapar. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmaz. Aynı Gün Teslimat veya Kurye Teslimat seçeneklerinde teslimat günleri ve saatleri değişiklik gösterebilir.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, `Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan `Üye Olmadan Devam Et` demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Alışveriş
Nasıl sipariş verebilirim?
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz. 1- Ana sayfamızda yer alan sizin için özenle hazırlanan koleksiyonlara ve ürünlere göz atın. 2- Satın almak istediğiniz ürünleri, uygun bedenleri seçerek `Sepete Ekle` butonuna tıklayın. (Size uygun beden seçimi için +90 850 888 8298 WhatsApp Müşteri Destek Hattımızdan destek alabilirsiniz.) 3- Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın sağ üst köşesinde yer alan Sepetim simgesine tıklayın. 4- Devam etmek için “Güvenle Satın Al” butonuna tıklayın. 5- Kargo adresi alanını detaylı ve doğru bir şekilde doldurun. Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin. Gerekli bilgileri doldurarak Siparişi Tamamla butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır! Hayırlı olsun, Güle güle kullanın :)
Alışverişimi tamamlarken hata alırsam ne yapmalıyım?
tayt.com.tr olarak her zaman hatasız ve %100 güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak için çabalıyoruz, fakat bazen alışverişinizi tamamlarken bazı teknik hatalar ile karşılaşabilirsiniz. Bu gibi durumlarda sizlere en kısa sürede yardımcı olabilmemiz adına bizimle iletişime geçmenizi öneriyoruz. Bizlere iletişim sayfamız üzerinden ulaşabilirsiniz. ( +90 850 888 8298 WhatsApp Müşteri Destek Hattımızdan destek alabilirsiniz. )
Sepetimdeki ürünler tükenir mi?
Sepetinize eklediğiniz ürünler için stok revizesi yapılamamaktadır. Sepetinize eklediğiniz ürünü satın almadığınız sürece tükenme ihtimali bulunmaktadır.
Siparişimi nasıl takip ederim?
Siparişinizin durumunu; - Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; Siparişlerim bölümünden, - Ana sayfada bulunan Kargom Nerede butonuna tıklayarak, -Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodunuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya web sitesini ziyaret ederek, öğrenebilirsiniz...
Toptan satışınız var mı?
5.000 Türk Lirası ve üzerindeki siparişleriniz için toptan satış politikalarımız uygulanmaktadır. Toptan alımlarınız ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için WhatsApp Müşteri Hizmetleri numaramız +90 850 888 8298 ‘den bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Ödeme
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Kapıda Nakit Ödeme, Kapıda Kart Ödeme veya Kredi Kartı ve Banka Kartı ile Havale yöntemi ile ödeme seçeneklerimiz mevcuttur. Kapıda Ödeme siparişlerinde 8,99 TL tutarında Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli bulunmaktadır.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Alışverişlerinizde taksit kullanabilirsiniz. Sitemizde sunduğumuz taksit seçenekleri 2, 3, 6, 9 şeklindedir.
Kredi kartıyla ödeme yaparken güvende miyim?
Evet tamamen güvendesiniz. tayt.com.tr en yüksek güvenlik sistemi olan PayTR, SSL sertifikalı sayfaları ve PCI-DSS uyumluluğu ile müşterilerinizin bilgilerini, deneyimli personeli ve gelişmiş alt yapısı ile de sizi korur. Ayrıca ödeme işlemlerinizi de PayTR güvencesiyle sağlamaktasınız. Tüm işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sitemidir.
Kredi kartımı kaydediyor musunuz?
Yapacağınız ödemelerde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde bizimle paylaşılmamaktadır. Ayrıca tayt.com.tr olarak kart saklama, kart kaydetme gibi hizmetler sunmuyoruz. Kısacası kart bilgileriniz kaydedilmiyor. Fakat ödeme partnerimiz olan ödeme kuruluşu PayTR kart kaydetme özelliği var, bu özelliği ödeme adımında PayTR ödeme sayfasında görebilirsiniz. Bu kutucuğu işaretlerseniz bir sonraki ödemelerinizde kolayca işlem yapabilmeniz için kart bilgileriniz PayTR güvencesinde şifrelenerek saklanılmaktadır.
PayTR güvenli sanal pos ödeme sistemi nedir?
PayTR güvenlik konusunda gelişmiş Sanal POS hizmeti ve alanında 12 yılı aşkın tecrübeye sahip personeli ile hem mağazaların (web sitelerinin) hem de mağaza müşterilerinin ödeme güvenliğini sağlamaktadır. Böylece PayTR Sanal POS kullanan müşterilerimiz sahteciliğe karşı hep güvende olurlar.
Kargo & Teslimat
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Rahat ve kolay bir şekilde alışverişinizi hızlıca tamamlamanız için Kapıda Nakit ve Kapıda Kartlı ödeme hizmetimiz bulunmaktadır. Türkiye`nin her yerine Kapıda Ödemeli gönderim yapmaktayız. *Kapıda ödeme hizmeti Yurtiçi Kargo ile vereceğiniz siparişlerinizde geçerlidir ve 10,00 TL tutarında hizmet bedeli talep edilmektedir.
Kargo ücretleri nelerdir?
Siparişinize ait kargo ücreti seçmiş olduğunuz gönderim ülkesine ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişiklik göstermektedir. Siparişinize ait kargo ücretini adres adımındaki kargo seçim ekranında ve ödeme sayfanızda görebilirsiniz.
Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?
Kargo takip numaranız ile birlikte, kargo firması ile iletişime geçerek kargonuz şubeden teslim almak istediğinizi belirtebilirsiniz.
Kargo şubesinden teslim aldığım sipariş için kargo ücreti öder miyim?
Kargo ücretleri vermiş olduğunuz siparişinizin taşımacılık bedeli olduğu için kapınıza teslim edilmesi veya şubeden teslim alınması ile ücret farkı oluşmamaktadır. Kapıda Ödeme siparişlerde kargo şubesinden ödeme yaparak aldığınızda da Kapıda Ödeme Hizmet Aracılık Bedeli tahsil edilmektedir.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişlerinizdeki tüm ürünler hızlı kargo için uygunluk sağlıyorsa, siparişlerinizi 24 saat içerisinde ilgili kargo firmasına teslim etmek üzere hazırlıyoruz. Siparişinizde tedarik edilmesi gereken ürün/ürünler olması durumunda kargoya verilme sürelerinde değişkenlik olabilmektedir.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo firmaları hafta içi 09:00-18:00 arasında, Cumartesi günleri ise 09:00-13:00 saatleri arasında teslimat yapar. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmaz. Aynı Gün Teslimat veya Kurye Teslimat seçeneklerinde teslimat günleri ve saatleri değişiklik gösterebilir.
Değişim
Değişim politika ve prosedürleriniz nelerdir?
Değişim Değişim Koşulları; Sipariş verdiğiniz ürünleri teslim aldıktan sonra değiştirmek isterseniz, Teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim yapabilirsiniz. değişim süresi 14 günü geçmiş olarak tarafımıza gönderdiğiniz kargolarınız karşı ödemeli olarak size geri gönderilir. Değişim yalnızca bir kere yapılmaktadır, ikinci kez değişim yapılmaz ve bir kere değişim yapıldıktan sonra ücret iadesi yapılmaz. Değişimlerde kargo ücreti alıcıya aittir. Kargo ücretinin iadesi yapılmaz. Değişim için göndereceğiniz ürünler kullanılmamış, kirlenmemiş, tadilat görmemiş, yıkanmamış olmalı ve tekrar satılabilirlik halini korumalıdır. Değişim gönderirken ürünleri orijinal kutusu, ambalajı, üzerinde gelen aksesuarları ve varsa hediyesi ile birlikte değişim için değişim için teslim ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde gönderiniz. Değişim göndermeden önce 0 850 888 8298 nolu müşteri hizmetlerimizden arayarak bilgi alabilir ya da 0 850 888 8298 nolu Whatsapp hattımızdan destek alabilirsiniz. Değişim siparişinizi size getiren Yurtiçi Kargo şirketine size verilen kod ile ilettiğiniz taktirde değişim iadenizi tarafımıza gönderebilmektesiniz. Değişimlerde ürünleri bize gönderirken kargonuzu Yurtiçi Kargo ile aynı şekilde gönderebilirsiniz. Ürününüzün değişimi yapılıp bizden size gönderilirken kargo alıcı ödemeli olarak gönderilmektedir. Ürünleri anlaşmalı olmadığımız kargo firması ile göndermek isterseniz kargo bedelini ödemeniz gerekmektedir. Aksi halde ürün kabul edilmeyerek size gönderilecektir. Değişim adresi: www.lovefab.com.tr ATAKENT MAH. MALAZGIRT CAD. 1.ETAP SUTEK SİTESİ NO: 5 /2 KÜÇÜKÇEKMECE/ ISTANBUL değişim kargonuzu verdikten sonra, kargo firmasından alacağınız gönderi takip kodunuzu saklayınız. Gerekli olması halinde sizden istenebilir. Ürün elimize ulaştıktan sonra değişim işleminiz en geç 14 gün içerisinde tamamlanır. Eğer ürün değişimi talep ettiyseniz ve ürün elimizde mevcut ise değişim işleminiz yapılırken müşteri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçip bilgi verdikten sonra değişim ürününüzü kargoya verirler. Ürün elimizde mevcut değilse tarafınıza bilgi verilerek başka bir ürün seçebilirsiniz. Gelen Ürün Kusurlu, hatalı veya defolu ise yapmanız gerekenler Sipariş verdiğiniz ürünler paketlenirken kalite kontrolden geçmektedir. Fakat bazı ürünlerde üretici kaynaklı kumaş veya dikiş hataları ile karşılaşmış olabilirsiniz. Bu gibi durumlarda almış olduğunuz ürünü değişim süresi içinde (14 gün) tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontrol sağlandıktan sonra talebinize göre değişim işleminiz yapılacaktır. Değişim Süresi Kaç Gün? Ürünlerinizi teslim alığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim yapabilirsiniz.
Değişim işlemlerinde kesinti gerçekleşiyor mu?
Hayır, https://www.lovefab.com.tr/ ’den yapacağınız alışverişlerinizde değişime gönderdiğiniz ürünler içim Müşteri Hİzmetleri temsilcimiz sizinle irtibata geçerek Satın aldığınız ürünlerin değişim sürecinde yardımcı olacaktır. Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti ve Kapıda Ödemeli siparişlerinizde tahsil edilen Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli iade edilmemektedir.
Üyelik
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyeliğinizi kalıcı olarak iptal etmek (silmek) için Hesabım sayfasında Üyelik Bilgilerim sekmesindeki Üyeliğimi Sil butonunu kullanabilirsiniz. Bu işlemi yapmakta sorun yaşıyorsanız eğer üyelik iptali işlemini sizin yerinize bizim gerçekleştirmemiz için üyeliğinize kayıtlı e-posta adresinizden [email protected] adresine üyelik iptali başlıklı bir e-posta gönderebilirsiniz. İlgili ekibimiz talebinizi 7 iş günü içerisinde değerlendirip gerçekleştirecektir.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unutmanız durumunda Üye Giriş sayfasında yer alan Şifremi Unuttum bağlantısına tıklayabilirsiniz. Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Üyelik bilgilerinizi güncellemek için Hesabım sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, Siparişi Tamamla adımında karşınıza çıkan ekrandan Üye Olmadan Devam Et demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Gizlilik & Güvenlik
Kredi kartıyla ödeme yaparken güvende miyim?
Evet tamamen güvendesiniz. tayt.com.tr en yüksek güvenlik sistemi olan PayTR, SSL sertifikalı sayfaları ve PCI-DSS uyumluluğu ile müşterilerinizin bilgilerini, deneyimli personeli ve gelişmiş alt yapısı ile de sizi korur. Ayrıca ödeme işlemlerinizi de PayTR güvencesiyle sağlamaktasınız. Tüm işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sitemidir.
Kredi kartımı kaydediyor musunuz?
Yapacağınız ödemelerde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde bizimle paylaşılmamaktadır. Ayrıca tayt.com.tr olarak kart saklama, kart kaydetme gibi hizmetler sunmuyoruz. Kısacası kart bilgileriniz kaydedilmiyor. Fakat ödeme partnerimiz olan ödeme kuruluşu PayTR kart kaydetme özelliği var, bu özelliği ödeme adımında PayTR ödeme sayfasında görebilirsiniz. Bu kutucuğu işaretlerseniz bir sonraki ödemelerinizde kolayca işlem yapabilmeniz için kart bilgileriniz PayTR güvencesinde şifrelenerek saklanılmaktadır.

Bize Ulaşın